egeniinnannesi Benim kızım da 2860 gr doğdu, 3 günde 450 gr kadar vermişti. 3. ayında sizinle benzer kilolar aldı. Sağlıklı olduğunu söyledi doktorumuz. Bir de doktorumuzun şunu dediğini hatırlıyorum; 4. ve 5. aylarda daha hızlı bir büyüme, boy uzunluğu ve kilo alması olur demişti. Her bebek doğum hacmine göre büyüyormuş. Doğum kilosu doğum hacmi bunlar kendi persentilini oluşturuyor. O yüzden her bebek biricik, farklı. Kız ve erkek büyüme hızı farklı. 1 yaşta eğer doğduğu kilosunun 3 katıysa, boyu ortalama 15 cm uzadıysa sağlıklı bebektir.🌿🤲🏻