busrasil2019 benımkı de 4. Ayından sonra aglamaları sıklasmıştı uykuları aynı sizinki gibiydi atak haftası oldugunu dusundum gazı azalaması gerekırken arttıgını farkettım cunku hep bacakları cekerek aglıyodu 5. Ay kontrolünde doktoruna danıstım alerji olabılır dedı test yaptık temız cıktı bıde isitosan cocuk cerrahıyla gorus makat çatlağı vardır belkı dedı cocuk cerrahına goturdum makat catlagı varmış gazını tam çıkartamadıgı ıcın aglama krızlerıne giriyomuş 6.5 aylık olduk çatlak bitmek uzere aglamalarımız azaldı gazımızda azaldı cok şükür 🤲🏻🤲🏻