Merhabalar bebeğim 4.5 aylık dünden beri katılarak ağlıyor bu aylarda gaz sancısı olur mu ya bir de kısa kısa uyuyor asla uzun uykusu yok yeni doğduğunda gaz sancıları çok vardı ama 2.aydan sonra kesilmişti. Vala napacağımı şaşırdım. Var mıdır bu durumu yaşayan anneler ?