Pembepremses24 bende çok çabaladım anne sütü almadı mamada içmedi 4. Aya kadar zar zor mamayla büyüttüm sonra kaşık mamasına geçtim hep bununla besleniyor kaşıkla da bir şey yemiyor sadece biberondan kaşık maması yapıyorum içiyor biraz bizim ana sütümüz bile yok keşke olsaydı