fatmakstk hiç kullanmak istemiyorum istemedim hiçte kullanmadım. Bana hasta bezi gibi geliyor algısal olarakta görüntü olarakta çok çirkin bence.
Zaten sağlıklı da değil asla. Çünkü dikişlerin hava alması gerekiyor depend terleme ile bakteri ve mikrop kapmasına yol açabiliyor. Bu şekilde çok vaka var demişti hemşire. Ben zaten almadım kullanmam demiştim 🥲