fatmakstk Kızlar sizler kaçıncı güne yada haftaya kadar depend kullandınız? Normal pedlere ne zaman dönüş yaptınız ?
fatmakstk denizalismom Kanamanız normal miydi peki ? Yoğun mu yani açıkçası 9 gün oldu hala depend kullanıyorum kullanmamda ki asıl sebep ise sezaryen sonrası korse takamadığım için hep biraz sıkmış oluyor belki toparlar diye düşündüm
kirmizibalikbeachte fatmakstk 3 gün kullandım. Doktorum da daha fazla kullanmamamı normal pede geçmemi söylemişti.
boudiccan fatmakstk 2. Gun geçmiştim ben. Çok gelmemişti bir de rahat edememiştim. Zaten evde iseniz normal pedi sık değiştirme imkaniniz oluyor daha rahat bence.
myangelson fatmakstk almıştım ama kullanamadım yasakmış yara açıkta kalacak dediler lohusa pedi aldım bende o yüzden. Ama kullansaydim 3. Gün bırakırdım sanırım ilk gunler çok geldi sonra azaldi
fatmakstk myangelson yoğunluk kişiden kişye farklılık gösteriyor benim de 3-4 gün yoğun gelmişti sadece tedbir amaçlı 1 haftayı depend ile geçirdim
myangelson fatmakstk aynen ilk doğumumda daha uzun sürmüştü mesela kanama olarak bunda kanama çabuk bitti ama daha yoğundu lekelenme ile devam etti baya bir süre