patlakprezervatif pinary24 adında ne varmış. Bir an çok değişik bir şey sandım ki öyle olsa kimi ne 😃. Kezban mı iyi yalancı demek Osman mı iyiymiş küçük yılan demek. Daha bir sürü örnek verilir 😃
asrinhatasi pinary24 yeni nesil isim konulsa o ney diyorlar. Eski nesil isim konulsa yaşlı işi deniyor. Valla herkes bir kulp buluyor. Boşverin siz sevip koymuşsunuz.
tkut pinary24 oglunuzun ismi çok güzelmiş kulak asmayin valla benim oğlumun adı Teoman bana da çok dediler hiç takmıyorum artık
milletsanakanalizemiolacak pinary24 o gençler bekar kısım galiba boşver takma milleti çok güzel ismi var evladının
rab25 Bwnce cok güzel ismi benim de 28 günlük oğlum var bizim de kerem alp ismi kimsenin dedigi onemli degil bence
mamabear_ pinary24 bana garip gelmedi. Karan daha yeni bir isim de alp zaten var olan isimlerden gayet
zeynepyusufaslan pinary24 harika bi isim adıyla yaşasın 💘 hayalim 2. oğlum olursa Karan koymak hiç takılmayın bence insanlar memnun olmaz zaten . biz de Yusuf Aslan koyduk ne devrimcilipimiz kaldı ne solculuğumuz gülüp geçiyoruz bazen tepki de vermiyoruz
pinary24 zeynepyusufaslan çok tesekkür ederm mutlu oldum:) yusuf aslanda gayet güzel buna bile konuşuyolarsa artk pes