pinary24 benim oğlumun adı Yiğit Arden. Başta herkes Arden’e karşı çıktı, halbuki anlamı çok güzel “ışıl ışıl parlayan” demek. Diğer anlamı da “bolluk, bereket.” Şuan oğlum 2 yaşında ve karşı çıkan herkes Yiğit’i kullanmıyor Arden diye sesleniyor, yaşlılar da dahil 😊 siz hiç canınızı sıkmayın bir şekilde alışıyorlar.