blueberryyy__ oo bu daha neki şaşıracağın hatta yok artık ya o kadar da olmaz bile diyeceğin o kadar çok şey var ki 🤦♀️😂 daha da kötüsü tek kp tarafı değil kvnin anne babası belki kpden durumu çok daha iyidir ona rağmen onlar da aynıdır. Şunu ekleyeyim belki onları kendilerince haklı bulursunuz, onlar kpnin yapması gerektiğini düşünüyorlar her konuda. Ancak yani bayram bu, gurbetteyiz zaten her zaman gidilmiyor ikincisi dediğim gibi durumları da kpden belki iyidir ona rağmen 100-200₺ oda her bayramda değil onuda ekliyorum 😂