babyyboy25 yasemin0000 bizimde ilk bayramımız ama 0 tl devam ediyoruz 😂😂 benim ailem uzakta eşimin ailesinden 1 kişiyle bile görüşmüyoruz hiç akraba da yok 🤷🏻♀️ zaten olanlara da gitsek vermezler
aysmaa4 Gokturkmom geçen ramazan bayramında 4000 küsür toplamıştı ilk bayramıydı 3 aylıktı bu günde 750 TL topladı ama tek Bi tarafı gezdik daha gezmeyi tamamlamadık😂 bu sefer 4000 bini bulmaz gibi 😂
Madamehappyyyyy Gokturkmom 🥹 Çeyrek için niyetlendim oğluma ve çeyrek fiyatına yakın harçlığı oldu eksiği ben tamamlayıp hemen çeyrek yapacağım 😀Eşimin ailesinden 0 tabi isteyen iban a da atardı.
pantenkelebek Gokturkmom 1000 civarı eşim tarafından benim tarafa sabah gidicez 😆 bakalım orda hasılat ne
Meri-Mel Gokturkmom Sadece 350 TL sadece bahane dede gördü onlarda 150 +200 verdiler ayrı ayrı o kadar,etlerle uğraştık daha yarina ancak hallolur muhtemelen 🥲
cikolatahurma Gokturkmom alla bu bayram ne amcaları ne babaanneleri kuruş vermedi cimriler Neyse yarın annemle babamın bayramına gidince onlar verir 🤭
Gzm__ blueberryyy__ valla ilk torunda olsa cömertlikte bitiyor olay. Kpnin durumu gayet iyidir ona rağmen bayramlarda 200₺ verir hatta ve hatta görüşme sıklığına göre de değişir bu. Mesela bir ay önce 200₺ vermiştir yine görüşme olmuştur 100₺ verir😂