fatmakstk bence korse hemen takılması gerekiyor ben öyle yaptım hem o rahatsız edici hissi azaltıyor hem sana destek veriyor ve göbeğin hızlı inmesini sağlıyor bende ayva göbekliydim o kaldı ama 72 ile doğuma girdim 18 kilo gitti hemde hızlı bir şekilde verdim yememe dikkat ettim ekmek tüketmedim birde ödemliydim ama vücudumun şekli çok değişti bunu düzeltmem lazım 6. aya girmeyi bekliyorum spora başlamak için etlerim sıkıydı çok yumuşadı sizde de böyle oldu mu