Kızlar herkese merhaba iyi bayramlar öncelikle 🫶🏼
8 günlük anneyim, yavaş yavaş kilo veriyorum 72 ile doğuma gittim 4. Gün kontrole gittiğimde 64 olmuştum beslenme düzenim sporcu olduğum için çok iyi ama şu göbek ne zaman iner korse taktınız mı ? Dikişleri etkiliyor mu sizin süreciniz nasıldı ?