yagmur3494 ah ah ne çektim gazdan be 🥹 bu yanıtım size umut olur inşallah. Benim gazdan çektiğimi bir ben bir Allah bilir, koliklerden beterdi oğlum kolikler günün belli saatiyken Aren günün 20 saati ağlıyor 4 saati yorgunluktan bayılıp uyuyordu ne uyku vardı ne susuyordu hep ağlıyordu bende bile sakinleşmiyordu birgün buraya 6. Ayımız biterken gaz önerisinde bulunacağım hiç aklıma gelmezdi çünkü o günler asla geçmeyecek sanmıştım oğlumun o minicik tatlı zamanlarının tadını çıkaramamıştım🥲 öncelikle damla hangisini kullanıyorsunuz bizim kullanmadığımız damla kalmadı bebekten bebeğe fark ediyor hepsinin etkisi. Ve de bize en iyi gelenlerden gazı tamamen bitirmese bile azaltan rahatlatan kimyon tohumu kaynatıp bir iki çay kaşığı vermek. (Asla vermem diyordum verdim🥲) rezene için bol bol kimyonu sizde için bebeğe de verin ama yine de doktoruna danışın öyle verin isterseniz yanlış yönlendirmek istemem. Bizi rahatlatan damlanın adı da Sabsimplex hiç unutmam benim yol arkadaşım🥲 bende bir zamanlar çaresiz çaresiz buraya soruyordum gaz muhabbetini şimdi çok şükür 6 yı bitiriyoruz. Hiç üzülmeyin bugünlerde geçecek farkına bile varamayacaksınız🥰