Arkadaşlar birde size söylemek isterim bizde kızımda gaz zannedip günlerce çektik oda çekti aglama krizleri hiç bitmedi saaatlwrceeee gunlerceeee 2 de doktor grdu üstelik snra ben başka doktora götürdüm orta kulak iltihabı ve idrar yolu enfeksiyonu olmis kimse bisey anlamdi gaz diyip gönderdiler dikkat edin 10 gün yattık 40 miz hastane de ckti suan 1.25 gnluk gazı evet var hala ama kriz yok belli saatlerde agliyor tabiki