Batininannesi hayır tabi ki vermeyin hem aşının etkisini azaltıyor hemde çocuğu ilaca bagımlı yapıyor sonra ki ufacık bir ateşte ilaçsız düşmüyor , sürekli ateşini ölçün aşıdan sonra çok şükür benim bebeğimin hiç ateşi çıkmadı 38,5 kdar müdehale etmeyin demişti doktorumuz