@Batininannesi canım bende korkuyodum çok. Öncelikle aşı öncesi ilaç verme. Aşıdan sonra doktor eğer 37.5 olursa çay kaşığıyla calpol ver demişti. Ben eve gelince üstüne ince bişiler giydirdim ona rağmen 37.5 olunca 38 e doğru çıkıp riske atmadan bi çay kaşığı calpol verdim. Şükür bi daha yükselmedi 36.9 da kaldı. Ayrıca burnu çok doldu kızımın sabaha kadar saat başı burnunu temizledim. Sabah akıntısı geçmişti şükür. Ayrıca bütün gün bütün gece sabaha kadar aralıksız uyudu sadece acıkınca uyandı ben çok korkmuştum ama korkma aşı uyku yapıyormuş ☺️ Şimdiden geçmiş olsun 🌸