Metehanduygu44 ayazz512 yeşil kaka dam korkmayın beslenmesi iyi olan bebekte görülür yada eğer emiyorsa yediğiniz yeşillikte geçiyor bebeğe doktor demedi mi siyah gri renkten korkun içinizi ferah tutun bende sizin gibiydim doktora sordum sıkıntı olmaz demişti
ayazz512 Metehanduygu44 beslenme olarak 3 gündür 100 ml çıkmıştık birde 4 gün önce doktora gittik ve enfeksiyon başlangıcı dediler sürekli ateşi düşüyordu 36ila 37 bazen 35 düşüyordu bugün de bu şekilde yapıyor bnde panik oldum herhangi bir doktor böyle bişey demedi maalesef ki
serpoo ayazz512 mama ağırlıklı beslenen bebekde olurmuş, bizde golden goata geçince öyle olmuştu korkup doktora götürdüm doktor normal oldugunu (ateş vs olursa risk olabilr demişti)kaka alıp tahlil yaptılar sonuclar temiz cıktı. Mama değiştrdm düzeldi
ayazz512 serpoo acile gittim bayramdan sonra çıkar dediler doktoruna gidicem ilk doğduğunda Aptamil kullanıyorduk o çok gaz yaptı kakasını bile yapamıyordu 20 günlükken sma optipro geçtik ilk defa böyle bir şey ile karşılaştık panik oldum ister istemez
serpoo ayazz512 panik olmakda haklısınız ama ateş bebişde halsizlik yoksa içinz ferah olsun mama değiştirin ve emziriyosanz yediklernze dikkat edin düzelecektr