ayazz512 Kızlar sabahtan beri bebeğim 2 kakasını yaptı ama yeşil Su gibi sıvı pütürlü şekilde neden olur acile gittik sonuçları bayramdan sonra çıkar dediler
isufumveben ayazz512 bilgim yok ama yeşil olması beni de düşündürürdü özele giderdim bayram sonrasına kadar sonuç bekleyemem
anneann ayazz512 hayır olsun inşallah Aptamilin uygulaması var oraya dışkiyi atıyorsunuz o size normal olup olmadığını söylüyor bir bakın isterseniz
saryamm ayazz512 alerji gibide olabilir sanki süt alerjimiz vardı yeşilimsi pütürlü mukuslu kaka yapıyordu
ayazz512 anneann kokusu ağır ama ateşi yok kusması da mamayı yedikten 1 yada bı buçuk saat sonra kesik kusuntu
myangelson ayazz512 yeşil , sarı kaka normal diyor doktorlar. Beyazımsı veya kanlı olursa sıkıntı demişlerdi bana
dilemma Mukus,kotu koku vs varsa takip edin oyle goturun.Eğer bir iki kez yapiyorsa normal demisti doktorum.Bi de ben sut urunleri yedigimde yesil oluyordu kestim sariya donmustu tekrar