ebruarasmom Botan Umarım Allah yardımcımız olsun bende öyle kucağa alıyorum yok be yaptıysam olmadı artık ağlamaktan yoruldu uyudu 🤦🏼♀️
ebruarasmom benimoglumukurtarinesraa Kalça ultrasyonu yapmadık daha doktorumuz biraz gelişmemiş dedi o da makat geliş olduğu için dedi bu ayın 26 sında tekrar götüreceğiz umarım herşey yolundadır 🙏
benimoglumukurtarinesraa ebruarasmom inşallah. Yine de karın masajı yapabilirsiniz videoda gösterildiği gibi
ebruarasmom benimoglumukurtarinesraa Çok zorlayıcı geçiyor inanın bir anda ağlamaya başlıyor uykuları kısa doktor 5.hafta atağı normal dedi kusura bakmayın giremediğim için geç cevap veriyorum ☺️
benimoglumukurtarinesraa ebruarasmom çok iyi anlıyorum sorun değil deneye deneye çözümü bulacaksınız inşallah
202025 Bnde aglamalar yüzünden gttim orta kulak iltihabı olmuş dedi 1 ayliktik 40miz hastanede çıktı dikkat edin gaz zannederler fln ama değilde olblr
Tekbenimsucumguzelolmakdemi ebruarasmom benim oğlumda 5. Ayına kadar öyleydi bi geçmek bilmemişti sendrom. Tek çözüm yolumuz arabayla gezdirmekti. Biner binmez uyurdu başka türlü kan kustururdu bize 🥹