ebruarasmom şimdilik anneliğimin en zor gecesiydi. Ağlamaktan morarmalar uyumamalar ateşlendi ağlamaktan tek başımaydim bende eşimi aradım gece doktora götürdük 6.hafta atağı dedi.
Loş ışık mümkünse kırmızı, beyaz görüntü, emiyorsa sık emzirmek varsa emzik, kucakta pispislama tum tuşlara basın biri illaki tutar. Allah yardımcınız olsun. Biri yazmış gerçekten bir süre sonra ağlamasını çozeceksinjz ve bunlar geçecek.
Bu arada her atak döneminden sonra yeni hir şeyler öğrenirler ona odaklanın acaba ne yüklendi diye nerak ediyorum artık ben 🤷🏻♀️