morcivertss neredeyse 50 gün oldu doğum yapalı. Depresyondan kaynaklı mı bilmiyorum ama hala bazen gizli gizli ağlarken buluyorum kendimi. Eski cıvıl cıvıl hayatımı özlüyorum. Oğlumu evet çok seviyorum ama anneliğin getirdiği uykusuzluğu, yorgunluğu, sorumluluğu, emzirmeyi bir türlü sevemedim. Eşimden iyice uzaklaştım. Yardımı çok allah razı olsun ama nefes alsa gözüme batıyor. Yalnız değilim ama yalnızlıktan ölüyormuş gibi hissediyorım bazen gibi gibi 😅