morcivertss ikinci sezeryan sonrası iyileşme ilkine göre çok hızlı oldu. Herkeste aynı durum oluyor mu merak içindeyim, yoğunluk aynı yoğunluk tabi :/
Bu akşam uykusuzluktan bayılmışım. “Uyumak değil bayılmak” hatırlamıyorum çünkü bebeğim nasıl uyudu diye.
Kızım beyaz tenli biraz, pişik oldu malesef geçiremedim kaç gün oldu. Sudocream ve hametan kullanıyorum fayda sağlamadı 😔