Tekbenimsucumguzelolmakdemi MutluPrensesAnnesi normalde 5 te mesai saati bitiyor ama bayramda çalılmayacakları için bugün uzatabilirler mesai saatini.
organikirmik MutluPrensesAnnesi linkedinde tüm birimlerimiz 1′e kadar hizmet verecektir demişler merak edip araştırdım sizin için 😅 tüm birimlerden kastı kuryeler de dahilse evet maalesef
organikirmik MutluPrensesAnnesi yani şube telefon açmıyorsa şube kapalıdır. O da bi birim sonuçta. Kurye gerçekten sabah dağıtıma çıktıysa elindekileri bırakmadan dönemez şube kapalı olduğu için pozitif yönden düşündüm yine
pantenkelebek MutluPrensesAnnesi benim kargolar genelde akşam geliyor daha önce kargoda çalışmıştım belli saatten sonra dağıtım bitiyordu diyordum artık gelmez diye akşam cıkıo geliyorlardı sizinde gelir bence şubeyi arayın kargo kimdeyse arasın sorsunlar yetişmez derlerse kargocuyu bulun gidin alın biz böyle çok yapmistik
EsilaMiracAyazEren_Moms MutluPrensesAnnesi bayram dolayısıyla sıkışıklık olmuş olabilir mi? Bi firmayı arayıp sorun bence müşteri hizmetlerine bağlanıp
[silindi] Yoğunluk nedeniyle bazen kod göndermiyorlar. Biraz önce kargo arabası gördüm. Hala dağıtım yapıyorlar. Hatta bayram değil seyran değil bir kargom akşam 20:00′da gelmişti.
yagmurkokusu_ helloandmom kurban bayramının tatili çok uzun sürüyor bende mağazaya teslimat seçtim orada hazırladılar herşeyini ödedim tıklım tıklımdı avmler bugün ya hele Lc Waikiki offf adım atılacak yer yoktu.