Mommyhann mabellaa arçelik kullanıyorum 2 aydır bende öğütülmüş kahveli benimki cok memnunum 3 çeşit yapıyor mutfağımda cok yer kaplamasın diye. Bu şekilde tercih ettim gayet başarılı
byzyldz mabellaa çok kapsamlı bir şey alıp para vermenize gerek yok bence tüm kahveler espressoyla yapılıyor sütünüzün azlığını çokluğunu soğukluğunu kendiniz de ayarlarsınız
kyralp gurbetteanne10 tchibo aromatico Classico kullanıyorum hafif veya yoğun tat olarak seçenekleri de var