mabellaa Ben Nespresso atelier s85 kullanıyorum. Çok memnunum. Aşırı pratik. Süt haznesi yerine çubuğu var sadece, sütü hem köpürtüyor hem ısıtıyor. Bu sayede kahve yaptıktan sonra bir de temizliğiyle vs uğraşmıyorum, sadece çubuğu yıkıyorum. Ama kapsül fiyatları biraz arttığından nespresso yerine jakops, l’or vs kullanıyorum çoğunlukla.