Kızım 20 aylık 10 kg 83 cm bana göre cok düsük ama gecen doktora gittik cocuk normal geri degil dedi sadece iştahsızlığına kutu sütlerden kesinlikle vermiyceksin dedi bende cok takıyorum üzülüyorum konuşması harektleri gelişim olarak iyi de iste böyle büyümüyor gibi hissediyorum cünkü 13 aylıktan beridir kilosu aynı