[silindi] kızım persentılda hep normal gidiyo. Ama oğlum hep 90 larda gidiyo du şuan 6 yasında ölçümleri 8 yasla uyumlu mesela boyu kilosu. Önden gitmesi çok sorun değil merak etmeyin. Mama şişiriyodur diye düşünmüştür muhtemelen. Bence siz ebeyle değilde bi cocuk doktoruna randevu alıp gösterin en doğrusunu onlar söyler ona göre bi yol çizerseniz daha doğru olur