SeyhanEge Hiranurozdemir mama mı veriyosunuz günde kaç kez veriyorsanız mama saatine göre paylaştırın ben 5saatte bir veriyorum gece vermiyorum
melisaninannesi SeyhanEge biz de aynı ilacı kullandık hala kusuyordu şimdi başka doktor gavisconu verdi inşallah işe yarar. Bebişlerimiz güzel güzel kilo alır
melisaninannesi SeyhanEge biz de aynı ilacı kullandık hala kusuyordu şimdi başka doktor gavisconu verdi inşallah işe yarar. Bebişlerimiz güzel güzel kilo alır
mystery34 SeyhanEge biz de motilium ve aptamil ar mama kullanıyoruz kusmalarımız gitmişti ben de gitti diye ilacı kestim 1 hafta kusmamıştı ilaç almıyorken dün yine kusmaya başladı ve ilaca tekrar başladım :(