Hiranurozdemir Mrb kizlar doktor kizima bu ilaci yazdi nasil kullandigini anlattı ama anlamdim bilenler yazabilirmi
AhmetAras Hiranurozdemir biz 4 aylıkken yazmıştı doktor 1 paketin yarısını 1 kaşık suyla eritip veriyordum. Günde 2 kere. 1 günde 1 paket oluyor yani.
melisaninannesi Hiranurozdemir reflüsü mü var acaba aşırı kusması var benim bebeğimin de kilosu durma noktasına geldi
Azizeugur Benm 3 aylık kızım var 1 kaşık suyla 1 poşeti eritip veriyorum günde 3 kez, 1 günde 3 poşet vermiş oluyorum yani
Hiranurozdemir Azizeugur bize yarimi verin dedin bide 4 kere yemek kasigiylami bide yemekden öncemi sonrami
AhmetAras Hiranurozdemir Yemekten sonra verseniz daha iyi gazını çıkarıp. Kusmasını engelliyor çok faydasını gördük.
SeyhanEge Hiranurozdemir mama mı veriyosunuz günde kaç kez veriyorsanız mama saatine göre paylaştırın ben 5saatte bir veriyorum gece vermiyorum
melisaninannesi Günde 3 defa 90 ya da 120 lik mamasının içine katıyorum. Kusmasını engelliyor ama çok az yine sızıntı oluyor
SeyhanEge melisaninannesi bzde kusma şikayetiyle gittik reflüsü varmış çok az kilo alıyodu şuan motiliumda kullanıyoruz hala çok az kilosu sabrediyorum bakalm ne olcak
[silindi] Hiranurozdemir prospektüs de detaylı tarif ediyor kaç cc suyla nasıl hazırlacağınız. Günde kaç kez dediyse doktorunuz orda yazdığı şekilde yapın.
SeyhanEge Hiranurozdemir oğlum 3aylıkken günde 3kez mamasına katarak veriyordum. Şuan 3ay 21 günlük 4kez vermeye başladık. Emziriyorsan biraz süt sağıp onlada verebilirsin yada emzirme sonrası 20 cc kadar suya karıştırıp içirebilirsin demişti bana doktor.
melisaninannesi SeyhanEge biz de aynı ilacı kullandık hala kusuyordu şimdi başka doktor gavisconu verdi inşallah işe yarar. Bebişlerimiz güzel güzel kilo alır
melisaninannesi SeyhanEge biz de aynı ilacı kullandık hala kusuyordu şimdi başka doktor gavisconu verdi inşallah işe yarar. Bebişlerimiz güzel güzel kilo alır
mystery34 SeyhanEge biz de motilium ve aptamil ar mama kullanıyoruz kusmalarımız gitmişti ben de gitti diye ilacı kestim 1 hafta kusmamıştı ilaç almıyorken dün yine kusmaya başladı ve ilaca tekrar başladım :(