momas egzama kesinlikle beslenmeyle çok alakalı. Benim bebeğimin ellerinde vardı alerji doktoru içinde asit bulunan her şeyi kestirdi ve düzeldi. Domates,çilek,limon,tüm kabuklu kuru yemişler,asitli içecekler azdırıyor. Emdiği için ben de diyet yapıyorum. Bazen açıyoruz mesela ekşi ya da domatesli bir şeyler yiyoruz ertesi gün yine elinde çıkmaya başlıyor. Bunların dışında tahin de iyi gelmiyor