pogacayanaginannesi momas cildi kuru atopik dermatit diyorlar şampuan mustela kullanıyorum kıyafetleri yüzde yüz pamuklu deterjan granül Matik nemlendir diyorlar e geçmiyor bayramdan sonra özele götüreceğim
momas pogacayanaginannesi bende öyle gittim ecowell aldım şampuan deterjan da değiştirdim. Zaten kıyafet hep pamuk alırım oğlumunda cildi atopik bazen bacakları kolları ceviz kadar noktalar çıkıyor kırmızı ama mustela krem onları geçiriyor. Gıdısındaki geçmedi bir türlü
pogacayanaginannesi cLearQueen duş süremiz 5 dk en fazla sonrasında tüm vücudunu bioderma ile nemlendiriyorum ama yanağındaki gitmiyor bide clearqueen sen misin
benanne13 momas ben yaradıgını dusunuyorum ilaçlardan sonra bu karışımı sürdüm eskisi gibi bir daha hiç olmadı 1 aydır o bölge temiz evet hala kaşınıyor kızım uzanıp kaşıyor ama gördüğüm an kafasını yıkayıp uyguluyorum hafiflettiğini düşünüyorum.
momas cLearQueen düşük oranda alerji var ama ilk egzama çıktığında yedirmiyordum. Şimdi labne kaşar veriyorum arada o kadar. Doktor dene yedir dedi. Vermesem de geçmiyor ki anlamadım valla
biricigiminannesi26 momas bir komşumun kendisinde olmuştu o da alternatif tıptan bakmış sağlıklı yedim abur cuburu kesmiş geçti dedi canım
pogacayanaginannesi cLearQueen ay yeminle aklımı delircem bu egzama o kadar geriyor ki beni yavrum geçen uykuda parçalamıştı resmen kendini bir uyandım kanlar içinde o kadar ağladım ki vicdanım öldürdü beni
pogacayanaginannesi momas advantan diye bir krem yazdı dün onu kullanıyorum geçiyor gibi bakalım daha 3 gün kullancam
momas cLearQueen öyle düz yaşayan bir insanım ki sabah aynı şeyleri yerim evde zaten öyle absürt şeyler pişmez hani hep aynı şeyler. Anlamıyorum cilt kuruysa hep çocuğa krem sürüyor bu nedir yani doktorda bi bok demiyor aa kuru dedi verdi krem yallah ya geçmiyor diyorum ne kremi yani
cLearQueen pogacayanaginannesi sen benim kizi gorsen aah ah. Kac kere agladim cok kotü.. 19unda deri testine girecez insallah cikar orda. Ben domates falan yiyim hemen kızarir malesef
cLearQueen momas oyleler emin ol 6487394 doktora gittim çözüm yok. 2 yasina kadar gecer diyolar o kadar
momas hazale966 inan anlamıyorum mesela uyuyor bir anda uyanınca kaşımaya başlıyor bazen sinirlenince ağlayınca kaşıyor bazen de hiç kaşımıyor. Günde 3-4 kere sürüyorum kremi ama fayda etmiyor