arvenyildiz rota 4.ay atağıyla çakıştı bizim zorlandık ama öyle ahım şahım değil bir şey olmadı baya rahattı.
Ama menenjitte 1 hafta ateş düşüremedik. Hastaneye gidiyorduk sürekli. Tabi hasta olmasından iyidir. 1 hafta uyuyup dinlemiştim ama onu hatırlıyorum. Halsizdi baya. Yürümek bile istemedi.
Biz 13. Ve 15.aylarda yaptırdık şuan 29 da sanırım son dozu. Daha olmadı onu. Ama ilk dozu baya rahattı. Bişi anlamadık. 2.doz tek doz(sanırım tek boxsero) olmasına rağmen 1 hafta ateşi düşmedi, yürüyecek hali bile yoktu. Ama hastalıkla birleşti sanırım orda ondan zorlandık.