Biz rota ve menenjitin 2. Dozlarını olduk bir hafta önce . Allaha sükür hiçbir sey olmadı ateş de aynı. Ateş düşürücü vermedim. Rota zaten ateş yapmıyor menenjit ilk dozda biraz huysuzluk oldu ama ateş de olmadı . Genelde ilk dozlardan sonra 2. Dozlar rahat oluyor cünkü bünyeleri alışıyor korkma canım sakın icini ferah tut. 🤍🎀