Mommyhann seni cok iyi anliyorum simdi bizde bahce evi canim .gunumuz hep disrada ve mevin onude beton ecbur ona görə korkuyorum yoksa kis olsa evde olsa derdim olmaz .yani.gecen gorumcemin kızı kizimi goye atdi tutamadi .betona cirpildi .inan omrumden omur gitdi ortaligi bir birine katdim ki neden yapti kafasina kan sizar deli olur gozu kayar .ne kadra ben korusamda sen soylemis cicuk duse kalka buyuecekde e iste bizde ev bahceli ve bide kapi onu beton zemi tedirginligim bundan yoksa evden korkmuyorum .yaz oldugu için de kizm evde durmuyor