Kızlar kizim 1yas 7gunluk ve yuruye biliyor.ama arada kendisini geri atiyor ve agliyor.birazda korkak o yikilmasin diye hep pesinden kosuyorum.ve o yıkılır diye ben ondan daha fazla korkuyorum .kaynanmda benim gibi hereks birakin yurusun zaten cocuk yürüye biliyor diyolarda.ben geri duser kafasini fena carpar travma kalir diye korkuyorum.bana ne gibi oneri verirsiniz.hep yurumek için agliyor yavrum.ben musait olunca yurutoyorum yalniz yurumesine izin vermiyorum.bu korkuyu nasil yenecegim bana akil verin nolur