Merhaba benim kızımın da yataş juno yatakta yatmaktan kafasının arkası kayık gibi olmuştu. Doktorum endişelenecek bir şey yok kafası şu an yumuşak ve şeklini alır. Sağa sola da yatımanıza gerek yok genetiğinde ne varsa o olacak kafasında dedi. Henüz kafatası sertleşip kapanmadığı için normal ama kafası sertleştiğinde genetiğine dönecek dedi ve öyle de oldu kafası gayet normal şu an. Kulaklar için de öyle diyorlar bant yapıştırma bilmem ne onun için de doktorum genetiği neyse o olacak demişti nitekim öyle oldu