kubyus genel de iki saatte bir üç saatte bir emzirin diyorlar ama ben şahsen hiç saatle hareket etmedim bazen yarım saat bazen bir saatte bşr bile emzirdim ne kdr sık emzirirsen o kdr iyi . Tabi zaman ilerledikçe emme süre aralığı da uzayacak . Emme süresi her bebek için farklı dolu dolu aktif çekiyorsa 5 dk çektiği bile ona yeter . Şahsen benim bebeğim öyleydi ilk zamanlar 40 dk bile emerdi ama dura dura aylar ilerdikçe 5 dk bile çekip içtiği ona yetiyor dolu çekiyorsa . Birde çişli bez sayısını takip et 4 -5 tane alıyorsan sütün yetiyordur