kubyus önceliginiz her zaman anne sutu olsun.Ben de süt konusunda sıkıntı yasamıstım doktorum demıstı kı gogsunden emmese de kaldırma orda yatsın o bıle sutu arttırır.Bır de dıkkat eder mısınız emerken yutkunma hareketı var mı ya da yutkunuyormus gibi bi ses gelıyor mu, tabı bebek oldugu ıcın guclu bı sesten bahsetmıyorum ama o sekılde anlayabılırsın demıstı doktorum.Bol bol tahin yiyip bol bol su icin lütfen.Agzından süt akıyorsa demek ki sütünüz var, bence bol bol emzirin.Hic aglamasnı beklemeyın saat tutmayın ne kdr cok emzırırsenız okdr sutunuz artar ve mamaya hıc ıhtıyac duymazsınız.Bu surecı de hıc kafanıza takmadan cok guzel atlatııın ınsallah🌸