rumeysayilmaz Bende ocakta doğum yaptım başvurdum başvuru talep sayfasında değerlendirme bekliyor yazıyor bu ne demek
aysenur5535 Benden sorgulama sayfasında ‘sistemsel yaşanan teknik aksaklık’ diyor sürekli bu hatayı veriyor açmıyor bile. eailem.aile.gov.tr Bu sayfaya girdiğimde de değerlendirme bekleniyor diyor anlamadım yani bi gariplik var
1gebeshanim seyma0661 sanırım o tarihti yatacak. Benimki 28.05.2025 yazıyormuş ben o tarihten bir yere iki gün sonra gittik çektim
hbbyildiz edahumaa ailem uygulamasına çocukları yükleyemiyorum ben,e devlet üzerinde kayıtlı çocuğunuz bulunmamaktadır yazıyor
edahumaa 54ay çocuk ekle ye uygulamayı indirdiğim gün yaptım ili çocuğum var ikisinide ekledim ekledikten sonra ödeme kısmı zaten görünüyor başlarda tc bukunamadı felan diyordun dün gece yatmıştı para
teacherikizannesi rumeysayilmaz ödeme listesinde görünüyor. 20 Şubat doğum 10 Nisan da başvuru yapmıştım ama yatmadı. Geçen gün tekrar yaptım 29 mayısta dün yatmış görünüyordu
rumeysayilmaz teacherikizannesi ben ödeme listesine tıkladığımıda bebeğimin tc si yazıyor ve bu tcye uygun bir kayıt bulunamadı diyor
zeynep91 seyma0661 hayır bnu gidip halkbanktan siz cekeceksiniz herhangi bi yere yatmıyor elden veriyolar