seyma0661 Kızlar ilköğretmenim ailem uygulamasında ödeme listesine girdim tarih 06.06.2025 gösteriyor. O tarihte mi yatacak acaba?
Whitewomen35 seyma0661 2023 de doğum yapanlar için geçerli mi bu yoksa sadece 2025 için mi anlayamadım eğer öyleyse bende bakayım
hilaluyar74_ seyma0661 ben burada girdim ama e devlet çocuk ekle dedim e devlet uzerinde çocuğunuz bulunmamaktadir diyor bana herkese gelen o mesajtan gelmişti ama yatip yatmadigini bilmiyorum
seyma0661 aybiduranne çocuklarım kısmında ödeme bilgisi yazıyor ama ben martta doğum yaptım nisanda başvurdum hala ödeme yatırılmayınca dün tekrar başvurunyapyım e devletten bugün yatmış gösteriyor. Tekrar başvurun bence
seyma0661 kubilogy kendi e devletinizden doğum yardımı yazın aile sosyal politikalar sizi kendi başvuru sayfasına yönlendirir ordan yaparsınız
aybiduranne seyma0661 bende nisanda doğurdum mayısta başvuru yaptım o zaman ben en iyisi tekrardan başvuru yapayım
kaandurumoms seyma0661 tekrar başvuru yaptırmıyor ama zaten aktif başvurunuz var yazıyor bende. 29 nisanda doğum yapmıştım
edahumaa 54ay bende nisanda doğum yaptm nisanda başvuru yaptım kaç gündür bakıyorum yatmamıştı bugün tekrar bakaym dedim yatmış 1500₺ 06.06 ödeme tarihi sizde bir bakın ailem uygulamasından
hbbyildiz edahumaa ailem uygulamasına çocukları yükleyemiyorum ben,e devlet üzerinde kayıtlı çocuğunuz bulunmamaktadır yazıyor
seyma0661 kaandurumoms tamam o zaman ben martta doğum yaptığım için erken başvurmuştum sanırım ondan dolayı tekrar başvuruya izin verdi