teacherikizannesi niloya8_ gidince yazar msınız? Olduğum ilçede yok farklı ilçeye gitmem lazım boşa gitmeyim bnde de 6 Haziran yazıyor
niloya8_ teacherikizannesi malesef canım yazılan tarihte gelmemiz gerekiyomus o günde kapalı haftaya kaldı artık
eylulmry gizem1101 başvuru yapılmış yerde ödemeyi aldığım halde devam ediyor diyor sanırım sistemsel bir sorun var ilköğretim ailem diye bir uygulama var onu indirip kontrol ettiniz mi acaba