ayshkn Audrey_ Aysehakannn orada da ama ben geçen sene Eylül ayında isim için fikir istemiştim sizde yorum yapmışsınız dün femay için girdiğimde gördüm. Aynı dönemlerde hamile olup şimdi bebişlerimizi büyütüyoruz 🌸🩷
Audrey_ ayshkn Yaa çok sevindim. İsimi ne olduğu miniğin? Adıyla yaşasın inşallah 🤍 evet aynı dönemlerdeymişiz gerçekten çok yakın çocukların günü birbirine 🥰
ayshkn Audrey_ o dönem Lara düşünüyorduk ama Lina oldu 🫠 yaaa kesinlikle rabbim uzun sağlıklı ömürler nasip etsin evlatlarımızaaa 🩷🫶🏻
melisati ayshkn oy maşallah ✨ ne kadar sürede bu hale geldi peki ? Benim bebişin şuan sadece kökleri gözüküyo bi de kaşıkla felan vurunca ses geliyo artık
ayshkn melisati 15 günde. Biliyor musunuz o hale geldikten sonra 1 hafta içinde uzuyor 🫠 o kadar sevimli bir hale geliyor kiiii 🌸🩷