Her insanın vücudu ve acı eşiği farklıdır. Ben doğumdan iki ay sonra taktırdım. Özelde adet değilken taktılar. Saniyelik acı oldu sonrasında kasık ağrısı çekmiştim o gün sonra geçti. Bir buçuk sene spiral ile korundum adetlerimi çok uzattı nerdeyse 12 gün falan adet oluyordum. Bir buçuk senenin ardından kaydı yani tamamen ona güvenme o ay ilişki olmadığı için hamile kalmadım. Çıkarttırdım doğum kontrol hapına geçtim bir sene öyle korundum. Çok kilo aldırdığı için ve artık ara vermem gerektiği için tekrar spiral taktırdım. ( eşim çocuk istediği için korunmuyor )
4 gün önce taktırdım aile sağlık merkezinde bir ebe taktı ve gerçekten inanılmaz derece acı hissettim. Hemen tak çıkart yapmadı çünkü. İki kere takmaya çalıştı söylediğine göre vücudun atıyor 3. De zor taktım kayma ihtimali var dedi. Haftaya kontrole gidecem. Ve taktıktan sonra yarım saat yolu 4 kere oturarak gittim inanılmaz kasık ağrısı çektim ve terleme bulantı. 2. Gün de ağrım oldu şuan iyiyim fakat kaymış olabilir. Yani bayılma derecesinde olanlar da oluyor