beybitolat evet çok zor sizi en iyi ben anlarım neler çektim psikolojik olarak çektim. Bu arada oğlum 13 aylık ve yeni dudak bağı olduğunu fark ettim ve bu da emme reddi yapıyormuş bizde bu da etkilemiş sanırım isterseniz bir dudak bağı var mı bir bakın. Alerjisini de kaşının kenarlarında kulak arkasında kücük kızarıklıklar olup geçiyordu geçmeyen pişiği oluyordu sürekli kabız oluyordu bir de mama reddi de olunca ben şüphelenip test yaptırmak istemiştim