ecett7 aldığım aptamil hala evde duruyor, üçüncü kutu golden goat bitmek üzere, o yüzden yarın gidip aptamili golden goat’la değiştireceğim sanırım. İştahı hafiften düzelir gibi oldu şu an 4 ay 8 günlük, 90 cc bitiriyor maşallah üç gündür arkasından da ağlıyor. O yüzden bugünden beri düşünüyorum ben de hangisiyle devam etsem diye post bile açmayı düşündüm ama aptamil içindeki soya lesitini gdo’lu olduğu için golden goat’a gidiyor hep elim. Belki versem aptamili daha güzel içer ama sanırım golden goat’a bir kutu şans daha vereceğim. Siz günde kaç kez gece kaç kez besliyorsunuz bebeğinizi?