Kutaynannesi yesmad51 edeblet başvurunuz ne kadar sürede onaylandı acaba bir de tarihi ordan mı görüyoruz
yesmad51 Kutaynannesi ben 14 şubatta doğum yaptım 11 nisanda başvurdum e devlete en son baktığımda devam ediyor diyordu 28 mayısta çoğu kişiye yattı bana yatmadı. İlköğretmenim ailem uygulamasını indirdim giriş yaptım çocuk ekle vardı oğlum çıktı direkt ekledim çocuklar kısmına basıp oğlumun adının üzerini tıklayınca ödeme listesi sekmesi çıkıyor ordan gördüm yattığını
yesmad51 essnsr tel başvuru şartı bebeğinizin 2025 yılında doğmuş olması E devlet üzerinden doğum yardımı yazınca ordan başvuru sekmesine yönlendirileceksiniz bu kadar
vesileipek nhts 29 nisanda yaptım başvuruyu da 1 hafta sonra yaptım ilköğretim uygulamasında çocuklarımda oğlum çıkıyor ödeme listesine bastığımda ise oğlumun tcsi çıkıyo ve böyle bi kayıt bulunamadı diyo başvuru yaptığım halde nie böyle diyor fikrin var mı
teacherikizannesi shsela çektiniz mi acaba ? Bnm de ikizim var ayrı ayrı görünüyor merak ettim yarın çekicem bn
shsela teacherikizannesi bende merak ediyorm ama benim kimseye bırakamam biraz geç giderim bankaya bana haber eder misiniz siz çekerseniz sizde de mi 1 çocukta 8 bin görünüyo
teacherikizannesi shsela bnmde bulunduğum ilçede yok başka ilçeye gidicem kaçta giderim bilmiyorum. Eşim ne zaman gelirse artık. Çekince haber veririm. Bnde toplam 9.5k yazıyor ayrı ayrı iki bebeğimde de şubatta doğum yaptım ilk bebeklerim
teacherikizannesi shsela keşke ikisini de verseler ama sanmıyorum yarın görcez artık. Hiç ikiz olup alanı da görmedim sorcam ama