ruzqarqulu teacherikizannesi tek listede ikisinin ödemesi onu demek istedim. Sizde de aynı şekilde .birinci çocuk 5000 diğeri için 1500 diye hesaplamış.
ruzqarqulu teacherikizannesi bebeklere bakacak kimse yok şu an o yüzden bırakamadım. Boşuna gitmek de istemiyorum tarih 6 Haziran olunca.
meltemm2910 shsela ne zaman doğum yaptınız acaba benimde bebeklerim ikiz ama birinde 5 bin gösteriyor sadece
shsela meltemm2910 uygulamadan baktım çovuklarm kısmında iki kızm için ayrı ayrı 8 bin yatıyo ödeme ayrı ayrı mı olur ki
teacherikizannesi shsela bnde bunu merak ediyorum ama tek alırız sanırım. Bende de ayrı ayrı görünüyor
nhts teacherikizannesi kızlar bende de ayrı ayrı 5 bin vardı 4 tane kızım 4 aylık 3. Çocuk, 20 bin aldm ben geçen hafta cuma günü
vesileipek nhts ben 29 nisanda ilk bebeğimi doğurdum ve doğum başvurusu yaptım sonucunu nerden öğrenebilirim biliyormusunuz