_YanakReisinAnnesii princessmom_ evdeyiz,belkide oğlumla yalnızız eşimin çalışıp çalışma durumu şuan belli değil. Bu şekilde de bayramları hiç sevmiyorum Allah affetsin.
princessmom_ _YanakReisinAnnesii Bende aynu bayram gibi değil normal sıradan gün gibi eskiden öyle değildi hazırlıklar temizlikler bayramlaşmaya giderdik herşey çocukken güzel😓