ozr42 princessmom_ bizde evdeyiz . Gutbetteyiz . Gidecek gelecek kimse yok . Gerçekten eskiden güzeldi ya o kalabalık aileler . Şimdi herkes kabuğuna çekilmiş .
princessmom_ ozr42 Evet öyle oldu maalesef. Yapacakta birşey yok Allahtan telefonlar var da ailemizi arayabiliyoruz 🩷
310524 princessmom_ gurbette olduğumuz için evdeyiz. Çevremiz de çok yok o yüzden çekirdek aile ilk bayramımız olacak inşallah
Silwester princessmom_ bende kızımla İstanbul’a gidicez yarin kayivvalidemlere.onlarla vakit geçiririz bayramda yoğun oluyor onlar.Esim gelmiycek o da iznini aldığı zaman gelir.bakalim bulunduğum şehirden gitmek zor uzun bir gün olacak arefe günü hayırlısı 🫶
Birdunyabircennetannesiii princessmom_ Bayramın 1. Günü annemlerle ailelerle bayramlaşıp kaynanamın yanına yazlığa gideceğiz gezeceğiz
zehrazeynep34 princessmom_ biz bayramdan 2-3 hafta sonra gideceğiz memlekete inşallah o yüzden bayramda burdayız.