D_deniz durubebek_ canım önermiyorum. Makineyi tıkadı. Neden çünkü 30da yıkıyoruz genelde yüzde yüz pamuklu giysiler. Green clean içerik olarak temiz kaliteli önerilen bir ürün. Siveno da öyle olsa da siveno leke çıkarmıyor. Green clean çıkarıyor sıvı deterjan tavsiye ederim
asyabebek44 durubebek_ ben yarım ölçek koyuyorum kalıntı yapmıyor birde attığım program 2-2buçuk saat sürüyor 30derecede
ssssemaa Xnewmomx ya siz mustelanın içeriğine baktınız mı hiç? Kimyasal dolu.. Neye göre kime göre “çok iyi”?
Xnewmomx ssssemaa beğenmiyosan kullanma canım baktım tabiki en iyi marka bu yurtdışında bile böyle siz diğerlerinin içeriğine çok mu hakimsiniz yada eminsiniz neye göre kime göreee???? Herkes kendi bildiğini kullansın ben bunu savundum bunu tercih ettim paylaştım sanane yani sende ben önermiyorum yaz
Xnewmomx ssssemaa he bide eczacılardan iyi biliyosunuz bakıyorum hangi eczaneye gittiysem mustela diyolar hepiniz doktorsunuz maşaAllah kendine sakla düzgünce yorumunu
ssssemaa durubebek_ dalan roxy kullanıyorum doğduğunda beri memnunum ben bahar çiçekleri ve lavantalısı var. Bahar çiçeklerini sevemedim ben lavanta kullanıyorum. Marketlerde civil de vs var bir ara ebebek de satıyordu hala var mı bilmiyorum
lapadula Ben de aynı sorunu yaşadığım için sıvı formda ve temiz içerikli bir şey ararken ecos3 ile tanıştım ne tortu kalıyor ne koku sorunu üstelik kıyafetler mis gibi tertemiz oluyo gerçekten içime sinerek kullanıyorum